רכב משא חדש לגולדוני
היצרנית מדגישה אי אלו חיזוקים ושיפורים מכאניים שבוצעו בדגמים החדשים, ובכללם החלפת הדיפרנציאליים בעמידים ומאסיביים יותר, וכך גם לגבי גלי ההינע.
ההיצע כולל כאמור 3 דגמים, כאשר המשותף לכולם הם הממדים; ניתן לבחור בין 449 ל-490 ס"מ באורך הכולל, יש 2 אורכי בסיס גלגלים לבחירה, הרוחב נע מ-144 עד 156 ס"מ וגובה קשת ההתהפכות עומד בכל הדגמים על 216 ס"מ. המשקל העצמי נע בין 1,670 ל-1,940 ק"ג, תלוי בדגם ובגרסה ועם משקל כולל מותר מרבי של 4,500 ק"ג ניתן להעמיס על דגמי ה-Transcar החדשים בין 2,560 ל-2,830 ק"ג ולגרור 4,800 (ב-40) או 5,010 ק"ג (ב-60 וב-70) מכובדים ביותר. בהיצע 3 גדלי ארגזים: 270x150x40 ס"מ (עומק, רוחב, אורך), 240x130x40 ס"מ ו-240x150x40 ס"מ.
מנועי הכלים נותרו דומים כשהיו, קרי דיזלים תלת-בוכנתיים מקוררי מים מתוצרת לומברדיני כאשר ב-Transcar 40 הנפח הוא 1,649 סמ"ק עם 37 כ"ס ב-2,800 סל"ד בעוד שבדגמי ה-Transcar 60 ו-Transcar 70 מדובר על נפח של 2,082 סמ"ק עם 48 ו-66 כ"ס בהתאמה (המושגים בשניהם ב-2,600 סל"ד), כאשר בזה האחרון תורמים מגדש טורבו ומצנן ביניים את תרומתם לחגיגה. מרווח הגחון המינימאלי הוא 26 ס"מ. נפח מיכל הדלק הוא 38 ליטרים בכל הדגמים והמהירות המרבית מוגבלת ל-40 קמ"ש. לכל הכלים מוצע כסטנדרט PTO אחורי (540 סל"ד), תיבת הילוכים סינכרוניים 8×8, נעילות דיפרנציאל רוחביות מלאות (הידראוליות), הנעה כפולה – עם אפשרות לנתק את הגלגלים האחוריים והעברה מהירה לנסיעה לאחור. לקבלת פרטים מיבואן גולדוני לארץ, ניתן ללחוץ כאן