מסחרית חדשה ליונדאי

יונדאי H350

יונדאי H350

בשלב זה שחררה יונדאי הקוריאנית רק צמד איורים ומפרט טכני בסיסי למדי, אך הכוונה לעורר את תשומת הלב הנדרשת בהחלט הושגה. בסוף חודש זה (25.9-2.10) תיערך תערוכת הרכב המסחרי והכבד החשובה בעולם, ה-IAA לרכב מסחרי בהאנובר שבגרמניה. יונדאי הקוריאנית מתכוונת לנצל את בימות התערוכה החשובה להצגת מסחרית חדשה לגמרי מתוצרתה – H350. מדובר במתחרה ישירה בפולקסווגן קראפטר, פיאט דוקאטו, פיז'ו בוקסר, פורד טרנזיט, רנו מאסטר, איווקו דיילי, מרצדס ספרינטר, אופל מובאנו וכיו"ב. האיורים אינם חושפים מהפיכה עיצובית או המצאת קונספט חדש, ומתייחסים לגרסת ואן סגורה, ארוכה ומוגבהת.
יונדאי H350

יונדאי H350

יונדאי תציע אינספור גרסאות ותצורות מרכב ל-H350 החדש, כאשר בנוסף לתצורת ה-ואן הסגורה תוצענה גם תצורות נוסעים (אוטובוס זעיר), שלדה חשופה ומידות אורך, בסיס גלגלים ורוחב שונות.
יונדאי H350 תוכל לשאת מטען עד למשקל 1.4 טון ובנוסף לגרור מטען עד למשקל של 2.5 טון. הסבכה הקדמית כוללת יחידות תאורה מתקדמות, רבות עוצמה וחסכוניות בצריכת האנרגיה בטכנולוגיית LED. כל הגרסאות תצוידנה בפס הגנה סביב, למזער פגיעה במרכב, ודלת הזזה משמאל, כסטנדרט. לגבי מנועים ותיבות הילוכים – טרם פורסם כל מידע רשמי.
יונדאי תייצר את ה-H350 בטורקיה, על ידי Karsan Otomotiv. מן הסתם, לאחר שיוחל בייצור הסדרתי ובשיווק המלא, נראה מסחרית זו גם אצלנו.