פוסו תציע ואן תחרותי

פוסו Canter Van

פוסו Canter Van

פוסו (Fuso) – חברה בבעלות קונצרן דימלר – וניסאן ישתפו פעולה כאשר כפועל יוצא תציע פוסו ואן תחרותי, שייוצר עבורה על ידי ניסאן. מדובר בניסאן NV350 Urvan שבפוסו ייקרא Canter Van ושיוצע תחילה ללקוחות פוסו במזרח התיכון. בכך לא רק מתחזק הקשר ושיתוף הפעולה בין שתי ענקיות הרכב, אלא שבפוסו יהיה ואן תחרותי ומתקדם בהיצע – דגם שנעדר ממנו עד כה. הואן ייוצר במלואו אצל ניסאן, עם שינויי עיצוב ולוגו מתבקשים, וישווק על ידי פוסו.
ניסאן NV350 Urvan

ניסאן NV350 Urvan


כמו הניסאן NV350 Urvan כך יוצע הואן Canter Van תחת השם פוסו בתצורת מוביל נוסעים או ואן סגור, עם גג מוגבה או רגיל ועם הינע אחורי. הממדים ממוצעים לקטגוריה עם אורך של כמעט 5.0 מטרים, רוחב של כ-1.7 מ' וגובה של כ-2.0 או 2.3 מ', לגרסה הסטנדרטית או המוגבהת בהתאמה. ללקוח אפשרות לבחור בין שלושה מנועי 4 צילינדרים –בנזין ודיזל בנפח 2.5 ליטר, עם 147 או 159 כ"ס לגרסת הבנזין ו-129 כ"ס לגרסת הדיזל, או דיזל בנפח 3.0 ליטר עם 110 כ"ס. בשלב ראשון יוצע הפוסו Canter Van עם תיבה ידנית בעלת 5 מהירויות בלבד.
"פוסו Canter Van החדש הוא נדבך חשוב במהלך הצמיחה של הרכב הכבד מתוצרת דימלר באסיה", אומר דר' וולפגנג ברנהרד, חבר דירקטוריון דימלר והאחראי על אגף הרכב הכבד והמסחרי בקונצרן. "מדובר גם בהוכחה נוספת ליעילות וכדאיות שיתוף הפעולה שלנו עם קונצרן ניסאן".
המכירות של הפוסו Canter Van החדש יחלו בשבועות הקרובים, עוד במהלך שנת 2014.