מרצדס ויטו האמריקאי

Mercedes-Benz Metris

Mercedes-Benz Metris


מרצדס הציגה את הואן הבינוני ויטו (Vito) במהדורתו העדכנית והחדשה לגמרי בקיץ האחרון. זה עתה הוצג בארה"ב המרצדס מטריס החדש (Metris), הגרסה האמריקאית של הויטו, שתוכננה ומיוצרת במיוחד עבור השוק הצפון אמריקאי הגדול, ותהפוך לואן השני מתוצרת מרצדס להימכר בארה"ב, לאחר הספרינטר החדש. עם השקת הויטו ה"אמריקאי" מיישמים במרצדס גלובליזציה של דגם נוסף בהיצע, שמותאם לשווקים שונים מאותו הבסיס.
Mercedes-Benz Metris

Mercedes-Benz Metris


מרצדס מגדירה את המטריס כ"גרסה מיוחדת עבור השוק האמריקאי של הויטו", ואן בינוני בגודלו. למעשה, המטריס החדש זהה לויטו המוכר, למעט יחידת הכוח שהיא חדשה כאן, וחזקה מהמוצע בויטו; מנוע בנזין 4-צילינדרים בנפח 1.9 ליטר בלבד עם טורבו, המציע במטריס 211 כ"ס, ובכך הופך לחזק בהיצע הויטו. במרצדס מציינים כי זו האופציה עימה הושק המטריס בארה"ב, מרצזים בכך כי ייתכן ובהמשך תוצענה גרסאות מנוע נוספות.
Mercedes-Benz Metris

Mercedes-Benz Metris


האבזור הסטנדרטי, בעיקר אבזור הבטיחות, מהווים – לטענת אנשי מרצדס – "סטנדרט חדש בסגמנט"; מדובר בלא פחות מ-8 כריות אוויר לנהג ולנוסע, זמזמי אזהרה במידה והחגורות לא נחגרו, ובקרת לחצי אוויר בצמיגים ומערכת לשמירת יציבות בהתמודדות עם רוחות צד. מרצדס תחל לשווק את המטריס בספטמבר בארה"ב בגרסאות נוסעים או ואן סגור, למטען.