Hisun 700

רכבי העבודה החדשים של Hisun

צילומים: אסף רחמים

יבואנית Hisun לארץ, חברת עופר אבניר, מודיעה על תחילת שיווק דגמי 2017 של המותג בישראל. Hisun הסינית מתמחה בייצור כלי רכב דו-גלגליים, טרקטורונים, רכבי עבודה וכלי רכב תפעוליים. החברה משווקת ואף מייצרת בארה"ב לשוק הצפון אמריקאי, והכלים ה"מערביים" מתוצרתה מהווים אלטרנטיבה תחרותית בעיקר במחיר אל מול התוצרת הצפון אמריקאית המקורית. הכלים הרלוונטיים מיועדים בראש ובראשונה לעבודה, פחות לפאן ופנאי, עבור הנדרשים לכלי קשוח, עביר, בעל יכולת נשיאה של 2 או 4 נוסעים ומטען בארגז. בעת הצורך – ניתן להוסיף גם נגרר. "המותג Hisun מציע שילוב בין אמינות מוכחת ע"פ שנים למחיר רכישה סופר-אטרקטיבי ועם עלויות תחזוקה מופחתות בהשוואה לכלים מקבילים אחרים", אומר עם השקת הדגמים החדשים בארץ רווה תבורי, מנהל פיתוח עסקי ותחום מוסדי במחלקת פנאי שטח של עופר אבניר" מחירי דגמי Hisun מאפשרים קניית רכב חדש עם אחריות יצרן במחיר של רכב משומש ללא אחריות", הוא מדגיש.

Hisun 500

Hisun 500


ההיצע כולל דגם בסיסי דו מושבי עם מנוע 500 סמ"ק שמחירו עומד על 38,950 ₪. דגם זה מצויד בשני מושבים והוא מוגדר ברישיון כ'טרקטור משא' המורשה לנוע (גם) על כביש. דגם זה מוצע גם בגרסת 700 סמ"ק חזקה יותר, באותה הגדרת רישיון, כאשר תג מחיר עולה ל-44,950 שקל.
הדגם החזק יותר, עם מנוע ה-700 סמ"ק, מוצע גם עם מקום לארבעה בגרסה ארוכה, אך אז משתנית הגדרת הרישיון ל'רכב עבודה' וניתן לנוע עמו רק בשטח; כלי מעניין עבור קבלני פיתוח, עבודות עפר, מכרות וכיו"ב הנדרשים לשנע פועלים עם מטען בשטח. מחיר הגרסה הארוכה עומד על 62,500 שקל.
Hisun 700

Hisun 700


האבזור הסטנדרטי בכל הדגמים כולל בין היתר חגורות בטיחות לכל מושב, משענות ראש, דלתות קשיחות מפלסטיק, נעילת דיפרנציאל אחורי (גם קדמי בדגמי ה-700 סמ"ק) וכמובן – הינע כפול הניתן לחיבור וניתוק. במסגרת מבצע ההחדרה לשוק, מוצעים כל דגמי Hisun החדשים עם חבילת אבזור בשווי של כ-5,000 שקלים, הכוללת שמשה קדמית הניתנת לקיפול, גגון קשיח כננת חשמלית 3,500 ליברות. כל המחירים הנם לפני מע"מ. לפרטים נוספים ורשימת סניפי הסוכנים השונים ניתן לפנות לחברת 'עופר אבניר', בטל' 8588*