פורד F-Max חדשה

סדרת המשאיות של פורד – F-Max – מתחדשת. עיקר החדשות: מנוע חדש ועיצוב מעודכן

פורד אוטוסן (Ford Otosan) התורכייה מציגה את דגמי סדרת המשאיות F-Max המעודכנים ל-2023 עם שיפורים מובטחים מכל היבט. העיצוב החיצוני כמו גם הפנימי חודשו, רועננו ועודכנו ביחס לדגמים היוצאים. מערכת ההיגוי חדשה והיא חשמלית-הידראולית, ומבטיחה תפעול נוח, קל ומדוייק יותר, בין היתר הודות לאפשרות לבחור מבין שלושה מצבים: קל מאוד, לתנועה בעיר ובמהירויות חנייה; סטנדרטי לנסיעות משולבות וקשיח יותר לנסיעות בינעירוניות בהן נדרשת יציבות מרבית. המערכת החדשה מכונה EHPAS והיא מתיימרת להוריד את הכוח הנדרש לתפעול ההגה בעד 70%.

מנוע חדש המכונה Ecotorq Euro 6 בנפח 12.7 ליטר מבטיח עלייה במומנט (עד 255 קג"מ) ובהספק ומציע עד 500 כ"ס, יחד עם ירידה בצריכת הדלק של עד 5.5%. עוצמת בלימת המנוע עלתה אף היא ומגיעה לכדי 400 קילו-ואט. בגרסת המנוע החזקה ביותר ניתן לקבע מצב Eco-Plus כאשר ההספק מוגבל ל-450 כ"ס, ובכך להביא לצריכת דלק נמוכה יותר. גם מיכל דלק גדול משמעותית מוצע במשאית החדשה ל-2023, עם נפח מרבי של עד 1,350 ליטר, בהשוואה לנפח הסטנדרטי של 600 ליטר בדגמים היוצאים, שניתן היה להגדיל עם עוד 450 ליטרים. המנוע משודך לתיבת הילוכים ZF Traxon עם 12 מהירויות.

עוד חדשה היא אופציית האבזור Luxury-Pack הכוללת אלמנטים עיצוביים בשחור או מצופי כרום בחוץ ובפנים הקבינה, ותוספת תאורת LED.

משאיות פורד מיובאות לארץ על ידי חברת DMC TRUCKS