Legacy Trucks טנדר שברולט 4x4

חדש: שברולט משנות ה-50'…(וידאו)

Legacy Trucks טנדר שברולט 4x4

Legacy Trucks טנדר שברולט 4×4

חברת Legacy Trucks מ-וואיומינג, ארה"ב, קנתה לעצמה שם בתור משחזרת, משפצת ומשפרת הטנדרים הקשוחים מדגמי ה-Power Wagon של דודג'. בעבר הבאנו כאן את סיפורה דרך כמה דגמי דודג' פאוור וואגון אותם היא משחזרת, משפרת ומציעה למכירה במחירים שבעדינות ניתן להגדירם כ"גבוהים משמעותית ממחירי המקור" (החל מ-120,000$ לגרסת הבסיס, בעברית פשוטה…מחיר של מכונית פאר בארה"ב). אבל, העבודה האיכותית, רמות השחזור והשיפוץ חסרות הפשרות, השימוש במיטב המכלולים המודרניים החבויים היטב תחת המעטפת הקלאסית וללא ספק הסטייל הייחודי שבנסיעה בטנדר ייחודי ללא ספק הפכו את הסדנה הזעירה לסוג של סיפור הצלחה. החברה לא עומדת בקצב ההזמנות, ובשל התעקשותה לבצע כל שיפוץ ושחזור בעבודת יד מוקפדת, בדיוק בהתאם לגחמות הלקוח, היא משמרת את ייחודה ו'קוטנה', ובמקביל שמה הולך לפניה.

Legacy Trucks טנדר שברולט 4x4

Legacy Trucks טנדר שברולט 4×4

עתה מודיעה החברה שעם ההצלחה גם גדל היצע וסוג המכוניות אותן היא מציעה כחדשות, כאשר כמו עם דגמי הדודג' פאוור וואגון, גם כאן מדובר בליקוט מוקפד ברחבי ארה"ב וקנדה אחר מכוניות וותיקות במצבים שונים – משלדות ועד לרכב נוסע ומתפקד, והפיכתן ליצירות פאר
מעתה מציעה Legacy Trucks גרסאות משוחזרות ומשופצות כחדשות של הטנדר כפול-ההנעה הראשון מתוצרת ג'נרל מוטורס – שברולט 4×4 פיק-אפ שיוצר בין השנים 1954-59 והפך לאיקון וסמל בהיסטוריה של היצרנית האמריקאית. למעשה היו דגמי השברולט דנן (במקביל הוצעו גם גרסאות תחת שם המותג GMC) תשובתה של GM לאותו דודג' פאוור וואגון קשוח שיוצר מאמצע שנות ה-40', הרכב איתו החלה Legacy Trucks את דרכה.

Legacy Trucks טנדר שברולט 4x4

Legacy Trucks טנדר שברולט 4×4

כבסיס משמשים טנדרים 'חצי טון' מהשנים 1955-1959, שברולט או GMC. למעשה, במוצר המוגמר נותר בעיקר המרכב החיצוני – שגם הוא עבר טיפול קוסמטי עמוק ומקיף; השילדה תוכננה ומיוצרת מחדש, עם חומרים מתקדמים מהמקור ובשיטות הרכבה ובניית מתקדמות יותר. הסרנים, החישוקים, הצמיגים, המיתלים ועוד – הכל מתקדם, מודרני וממדף יצרניות חלקים ושיפורים מודרניות. כיחידת כוח משמשות שתי אופציות לבחירה, שתיהן מנועי V8 מתוצרת שברולט: האחת היא 5.3 ליטר עם 350 כ"ס והשנייה 6.2 ליטר עם 430 כ"ס. ניתן לבחור גם מבין שתי תיבות הילוכים: 4 אוטומטיים או 5 ידניים.

Legacy Trucks טנדר שברולט 4x4

Legacy Trucks טנדר שברולט 4×4

מחיר טנדר שברולט או GMC מוגמר מבית Legacy Trucks מתחיל בכ-135,000$ בהחלט לא זולים. אבל יש לזכור את רמת ההשקעה, העבודה – רובה ככולה ידנית – והכנסת רכיבים מודרניים במקום הישנים, כאשר כל רכב עומד בתקנות הבטיחות העדכניות ביותר כיום, בכלל זה בתחום הבלימה, החשמל והאלקטרוניקה, מערכות העברת הכוח וכיו"ב. רמת הגימור הסופית נקבעת על ידי הלקוח, שיכול להזמין החל בריפודי ברזנט בסיסיים ועד לשימוש נרחב בבדים מבית ראלף לוריין, עור משובח ואפילו החלפת כל הברגים במרכב ובשלדה בברגי טיטניום. רק שלמו…