מתיחת פנים לרנו מאסטר

רנו מאסטר 2015

רנו מאסטר 2015

רנו מייצרת את המסחרית הגדולה שלה מאסטר מאז 1980; זה עתה נחשפו פרטי המהדורה העדכנית ביותר של המאסטר, לאחר מתיחת פנים ממקיפה. המאסטר המעודכן ייוצר החל מסוף שנה זו וישווק כמודל 2015 ואילך. בדומה לרנו טראפיק החדשה כך מיוצרת גם האחות הגדולה מאסטר בשיתוף פעולה עם אופל, שם היא יוצאת את שערי המפעל תחת השם אופל מובאנו (Movano).

רנו מאסטר 2015

רנו מאסטר 2015

רנו מאסטר הנוכחי הוא הדור השלישי בשושלת ומיוצר מאז 2010. מתיחת הפנים כוללת הפעם נגיעות עיצוביות קלות – רובן בחזית – אך בעיקר עדכון בסעיפי הבטיחות. ברנו מדווחים כי בין יתר המערכות החדשות אותן מקבל המאסטר החדש נמצא מקרת עומס נגרר, מערכת עזר לזינוק בעליה, מקרת לחצי אוויר בצמיגים והחלפת מערכת ה-ESP במתקדמת ויעילה יותר, בעיקר בתנאי שלג ובוץ. המרעות וכננו אף הן מחדש וכוללות מראה פנימית נוספת המגדילה את שדה הראיה לצד הימיני של הרכב ומכסה כעת שטחים שעד כה היו "מתים" עבור הנהג ברנו מאסטר.
רנו מאסטר היא מהמסחריות הוורסטיליות שבנמצא; המאסטר מוצעת בטווח משקלים של 2.8 עד 4.5 טון. היצע המנועים כולל טווח הספק הנע מ-110 ועד 165 כ"ס, כאשר בדגמי 2015 החדשים מובטחת ירידה בצריכת הדלק, הודות ל"ייעול במערכות המנוע", כדברי רנו. בנוסף, ניתן לבחור מבין 3 אורכי בסיסי גלגלים שונים, 4 אורכים כוללים שונים, 3 גבהים פנימיים של תא המטען והנעה קדמית או אחורית. בסה"כ זה יוצר אינספור גרסאות אפשריות, כאשר כפועל יוצא כמובן מדובר בהתאמה למגוון עצום של לקוחות ודרישות.

רנו מאסטר 2015

רנו מאסטר 2015

כאמור, המאסטר החדשה תשווק החל מסוף שנה זו, במקביל לאופל מובאנו העדכנית, שרועננה באופן זהה. אצלנו היא תתחרה מן הסתם בין השאר באיווקו דיילי החדשה, שרועננה אף היא לאחרונה. לפניה ליבואנית רנו לארץ, לחצו כאן