ניסאן Interstar חדש

ניסאן משיקה את גרסתה לרנו מאסטר החדש. כמו האח הצרפתי גם לניסאן גרסאות דיזל וחשמל

ניסאן היפנית משיקה את הדור החדש של הרכב המסחרי הגדול שלה – ה-Interstar. כמו בסדרות הקודמות כך גם הפעם מדובר הלכה למעשה ברנו מאסטר, מתוצרת השותפה האירופאית, כאשר שני כלי הרכב זהים בכל, למעט בידול עיצובי בחזית.

כמו ברנו מאסטר החדש כך מוצע גם האח לבית ניסאן בגרסאות דיזל וחשמל ובעיצוב שונה לגמרי מהדור הקודם, כאשר בין היתר הוא הפך אווירודינמי יותר, למרות חופת מנוע קצרה יותר ושמשה קדמית אנכית יותר; מראות בעיצוב חדש, תכנון חדש של פתחי כניסת אוויר בחזית וחלק אחורי צר מהקדמי הם האחראים העיקריים לשיפור האווירודינמי – עד 20% טוב מאשר בדור היוצא – התורם לחיסכון בצריכת הדלק.

גם בניסאן אינטרסטאר החדש מוצעים דלת הזזה צדדית רחבה ב-40 מ"מ ביחס לדגם הקודם ובשטח הטענה ארוך ב-100 מ"מ, בדומה למאסטר המעודכן.

היצע המנועים, כמו ברנו, כולל ארבע גרסאות טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 105 כ"ס, 130 כ"ס, 150 כ"ס או 170 כ"ס. דגמי הדיזל מוצעים עם תיבת הילוכים ידנית בעלת חמש מהירויות או תיבה אוטומטית עם תשע מהירויות.

ההיצע החשמלי כולל בחירה בין שתי גרסאות: 96 או 105 קילו-ואט (130 או 143 כ"ס, בהתאמה) עם אפשרות בחירה בין שתי סוללות (40 או 87 קילו-ואט/שעה), כאשר הגדולה שבהן אמורה לאפשר טווח נסיעה של עד 410 ק"מ בין הטעינות