מרצדס אטגו מחכימה

מרצדס מוסיפה למשאיות מסדרה Atego את מערכת ניהול התחזוקה והדיאגנוסטיקה המתקדמת Uptime

מרצדס מרחיבה את רשימת התוספות שניתן לקבל עבור המשאיות הבינוניות מסדרה אטגו (Atego) עם מערכת ניהול התחזוקה והדיאגנוסטיקה המתקדמת שלה Uptime. מערכת זו מיושמת זה מכבר בסדרות הגדולות יותר, והיא תוצע הן עבור לקוחות בליסינג (באירופה) והן עבור לקוחות פרטיים, ביתר השווקים בהם מרצדס משווקת את האטגו. כל דגמי אטגו משנת 2020 ואילך יוכלו לקבל את המערכת עם הזמנת המשאית, או להוסיפה בנפרד לאחר הרכישה.

במרצדס מדגישים את יתרונות מערכת ניהול התחזוקה והתקלות המתקדמת בעיקר הודות לחיסכון בזמן שהמשאית אינה עובדת, באיתור והיכולת בשל כך לתכנן מראש טיפולים ובשורה התחתונה המבטיחה ניצולת גבוהה משמעותית של המשאית, בעיקר כאשר מדובר בצי של משאיות, ובתיאום ביניהן. המערכת מחוברת למרכז השירות הרלוונטי יחד עם מרכז ההפעלה או הניהול של בעליה, ובמילים פשוטות מתמרנת בין הצרכים של המשאית (טיפולים, תקלות, בדיקות) לבין צורכי בעליה (לוחות זמנים, סוג נסיעות, שעות פעילות ועוד). החיסכון העיקרי בזמן הוא ב"דיאלוג" הנוצר בין מחשב המשאית לבין מרכז השירות, הנחסך מבעל המשאית שבתורו רואה את כל הצרכים, הצפי לטיפולים, התקלות וכיו"ב, ושואף לטפל בהן תוך מינימום איבודי זמן ועבודה.

בין היתר יודעת המערכת להתריע מראש לקראת השבתה ארוכה יותר של המשאית – למשל, תיקון תקלה מסתמנת או טיפול הדורש כניסה למוסך – ולתזמן את הפעולה יחד עם צורכי בעלי המשאית, שעות הפעילות, מצב יתר המשאיות בצי וכיו"ב. הכל ללא צורך בהתערבות אנושית. משאיות מרצדס מיובאות לארץ על ידי חברת כלמוביל