שברולט סילברדו

שברולט סילברדו חדש

עיצוב חדש – פנימי וחיצוני, עוד הספק, תיבות הילוכים חדשות ועוד ביצועים הם עיקר החדשות בטנדר הגדול המעודכן של שברולט

שברולט סילברדו
שברולט סילברדו HD

שברולט משיקה את הדור הבא של הטנדר הגדול סילברדו, תחת השם המלא Silverado HD (heavy-duty). עיקר החדשות: עיצוב חוזית ופנים חדש, תיבות הילוכים מעודכנות ומשופרות, עוד בטיחות ועוד יכולות גרירה. בשברולט מדגישים כי עדכון הטנדרים החדשים נשען על היזון חוזר מצד לקוחות ועיקרו העלאת התפוקה והיכולת לעבוד קשה.

שברולט סילברדו HD

היצע שברולט סילברדו החדש כולל דגמי 2500HD ו-3500HD עם חד-קבינה (Regular Cab), קבינה וחצי (Crew Cab) וקבינה כפולה (Double Cab). בדגמי ה-3500HD ניתן לקבל גם גלגלים כפולים בכל צד מאחור ובתצורה זו מוצעת גם יכולת הגרירה הגבוהה ביותר בסדרה: 16.3 טון. כושר הגרירה המינימלי עבור דגמי הבסיס עומד מעתה על 11.8 טון במקום 10.9 טון עד כה. רמות האבזור מגוונות וכוללות מרמת ה-Work Truck הבסיסית, עבור ב-Custom, LT, LTZ, ZR2 ועד לרמת ה-High Country המפוארת ביותר.

שברולט סילברדו HD

לראשונה בסדרה מוצעת תיבת הילוכים אוטומטית חדשה מתוצרת Allison עם לא פחות מ-10 הילוכים, והיא מהווה אבזור סטנדרטי הן בשידוך למנוע ה-V8 בנזין בנפח 6.6 ליטר והן בשידוך למנוע ה-Duramax turbo-diesel (אף הוא V8 בנפח 6.6 ליטר), ומחליפה את תיבת 6-ההילוכים הוותיקה יותר, מאפשרת 'מדרגות' קטנות יותר בין הילוך להילוך ובכך נסיעה חלקה יותר עם פחות עומס על המערכות, שמירה קלה יותר של טווח הכוח היעיל, כושר בלימת מנוע גבוה יותר ועם פחות צריכת דלק. בשברולט מציינים כי עיקר התרומה של התיבה החדשה הוא עבור הנדרשים לגרור הרבה ובמשקל גבוה. שני המנועים מציעים הספק גבוה מבעבר, עם 401 כ"ס בבנזין ו-470 כ"ס בטורבו-דיזל.

שברולט סילברדו HD

בתחום הבטיחות עודכנו מערכות קיימות והתווספו חדשות כסטנדרט, ואבזור הבטיחות כולל מעתה כסטנדרט מערכת בלימה אוטומטית מול הולכי רגל בחזית, התרעת התנגשות, בלימת חירום אוטומטית, בקרת נתיב הנסיעה ובקרת מרחק בטוח מהרכב שמלפנים.

יבואנית שברולט לארץ היא חברת יו.אם.אי. (UMI).