Fiat Fullback pickup

הטנדר של פיאט

Fiat Fullback pickup

Fiat Fullback pickup


שיתוף פעולה בין מיצובישי היפנית לפיאט האיטלקייה הוליד טנדר 'טונה', כפי שהסגמנט קרוי, עם לוגו האומר 'FIAT'. אם חשבתם לרגע שבפיאט סיימו זה עתה הליך פיתוח ארוך, יקר ו…חשאי של טנדר, אז נאלץ לתקן אתכם, ולהבהיר שזה לא פיאט – זה מיצובישי…
פיאט הציגה בתערוכת רכב בדובאי לא מזמן את הפיאט פולבק (Fullback) ששוייך למחלקת כלי הרכב המסחריים של הקונצרן האיטלקי (Fiat Professional) כטנדר עבודה בקטגוריית ה-1-טונה. הצללית והעיצוב הכללי מסגירים מיד את המוצא, וזה אכן יפני יותר מאיטלקי. מדובר במיצובישי L200 (טרייטון אצלנו) שקיבל לוגו ושם חדשים, ו…זהו בעצם. הכוונה היא כמובן להציע טנדר משל פיאט באמצעות סוכנויות ורשת השיווק של פיאט, בעיקר כמוצר משלים להיצע כלי הרכב המסחריים של הקונצרן.
Fiat Fullback pickup

Fiat Fullback pickup


הפיאט פולבק משוייך אמנם לקטגוריית ה-1 טונה אך מסוגל לשאת מטען כולל של קצת יותר מכך: 1,100 ק"ג. הוא יוצע בדיוק כמו מיצובישי טרייטון בגרסאות מרכב דומות – חד, קבינה וחצי ודאבל קבינה – ועם הינע אחורי בלבד או כפול. גם הממדים זהים, עם אורך כולל של 515.5 ס"מ לגרסת החד קבינה, 527.5 לקבינה וחצי ו-528.5 לדאבל קבינה, בסיס גלגלים של 300 ס"מ, רוחב של 181.5 ס"מ וגובה כולל של 178 ס"מ. היצע המנועים יכלול דיזל בנפח 2.5 ליטר שיוצע עם 110 או 178 כ"ס ובנזין בנפח 2.4 ליטר שיציע 132 כ"ס. הכוח יועבר אל הגלגלים באמצעות תיבה אוטומטית או ידנית – שתיהן עם 5 הילוכים.
פיאט תחל בשיווק הטנדר פולבק במדינות המזרח התיכון ואפריקה תחילה, בכלל זה – לפחות תיאורטית – גם אצלנו, החל ממאי 2016. מחירים טרם פורסמו.