מנוף למשאית Fassi F65B

דור חדש מ-Fassi

מנוף למשאית Fassi F65B

מנוף למשאית Fassi F65B


פאסי (Fassi) האיטלקייה משיקה צמד מנופים קומפקטיים חדשים להתקנה על משאית עם יכולת הרמה של 6 עד 7 טון/מ'. מדובר בדגמים F65B ו-F70B המחליפים את הדגמים F65A ו-F70A שייצורם יופסק. השינוי העיקרי הוא בחיסכון במשקל – עד 9% על פי פאסי – שהתאפשר הודות לשימוש בפלדה חדשה, חזקה משמעותית מזו ממנה יוצרו המנופים הקודמים, מה שאפשר חיסכון בחלקים ועובי דפנות קורות דק יותר – עם קבלת אותו החוזק ואף יותר. החיסכון דנן במשקל, אומרים אנשי היצרנית, מוסב כמובן לטובת יכולת העמסה גבוהה יותר עבור המשאית עליה מותקן המנוף.
ב-Fassi טוענים כי צמד המנופים החדשים לא רק יעיל וחזק מהדגמים אותם הם מחליפים, אלא שביצועיהם הם הטובים בקטגוריה, מבין המנופים המוצעים כיום בשוק. לתפיסתם לא רק הביצועים והחוזק המשופרים עומדים מאחורי טענה יומרנית זו, אלא גם התכנון הקומפקטי במיוחד המאפשר התקנה חוסכת מקום ונוחות בעבודה, בכלל זה מיכל השמן הצר, ממדים הרוחב הכולל הצרים של כל יחידת המנוף, הבסיס המתחבר למשאית וכיו"ב.
מנוף למשאית Fassi F70B

מנוף למשאית Fassi F70B


עוד חדש בדגמים העדכניים היא מערכת חיבורי הזרועות והמנגנון ההידראולי המשופר והיעיל יותר. ב-Fassi טוענים כי פעולת המנוף חלקה, מדויקת ורציפה יותר, עם פחות 'מכות' וזעזועים בעת עצירת פעולת המנוף או שינוי כיוון. המערכת ההידראולית מתיימרת להציע ספיקה מרבית הגבוהה בכמעט 10% ביחס לדגמים המוחלפים. שיווק המנופים החדשים צפוי להתחיל בסוף חודש זה (ינואר). לפניה ליבואנית מנופי Fassi לארץ, לחצו כאן