מנוף HMF מסדרה RC

HMF: מנופים תחרותיים בדרך

מנוף HMF מסדרה RC

מנוף HMF מסדרה RC

חברת פלרן (Palran) מודיעה על תחילת ייבוא ושיווק סדרת מנופים למשאיות חדשה בשם RC מתוצרת יצרנית ציוד ההרמה הדנית HMF. הסדרה כוללת מגוון מנופים בטווח ההרמה שבין 8.0 ל-26.0 טון/מטר ואבזור סטנדרטי עשיר. זה האחרון כולל בין היתר מערכת 'הסתגלות מהירה' מדגם HDL של היצרנית, שתפקידה להפחית את המהירות אוטומטית במצב של הרמת מטען כבד; שלט אלחוטי Scanreco עם 4, 5 או 6 פעולות הידראוליות; מייצבים הידראוליים הכוללים מערכת בקרת יציבות (בדגמים הקטנים יותר כאופציה); מערכת בטיחות RCL 5300 המהווה חלק מערך המחשוב של המנוף; מערכת סלקטורים עדכנית מדגם Danfoss המאפשרת ספיקת נוזל הידראולי עד לכדי 70 ליטר/דקה, ועוד.

מנוף HMF מסדרה RC

מנוף HMF מסדרה RC

רשימת האבזור והציוד האופציונאלי ארוכה אף היא, והיא כוללת בין היתר משאבה בספיקה משתנה; מערכות משודרגות ליציבות ובקרה על פעולות המנוף; מערכת InfoCentre של HMF; אופציות לסוגי מערכות שליטה ופיקוח מרחוק שונות, ועוד.
ב-HMF טוענים כי סדרת המנופים RC עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, שימוש במתכות קלות ומבנה מתקדם אשר הודות להם הופכים מנופים חדשים אלו לקלים במיוחד ולבעלי יחס הכוח למשקל הטוב בשוק.
"הרעיון מאחורי סדרת המנופים החדשה RC הוא להציע ללקוח את חבילה מלאה של מנוף פלוס כל התוספות הכלולות במחיר הבסיסי – והכל במחיר זול יותר מאשר רכישה של דגם רגיל, מקביל" אומר עידו צביקל, מפלרן הנדסה – יבואנית HMF. להדגשת דבריו הוא מציין עוד כי עם סדרת המנופים החדשים יוצע ללקוח מנוף בינוני בקטגוריית המשקל שלו, שיכלול את כל הדרוש – שלט אלחוטי, סלקטור איכותי, מייצבים הידראוליים ומערכת בקרת יציבות – במחיר נמוך ותחרותי ביותר. "לקוחותינו לא יצטרכו להתפשר על איכות המוצר בגלל המחיר", הוא מסכם. אנשי היבואנית מדגישים כי מנופי HMF מתוכננים ומיוצרים בדנמרק.
לקבלת פרטים נוספים על סדרת המנופים החדשה של HMF ניתן לפנות ליבואנית בלחיצה כאן

מנוף HMF מסדרה RC

מנוף HMF מסדרה RC