מנוף למשאית Fassi F345A xe-dynamic

הרחבת היצע המנופים ב-Fassi

מנוף למשאית Fassi F345A xe-dynamic

מנוף למשאית Fassi F345A xe-dynamic

יצרנית המנופים האיטלקייה Fassi מרחיבה את היצע סדרת ה-XE שלה – מנופים להתקנה על משאיות בקטגוריית משקל בינונית – עם שני דגמים חדשים: F345A xe-dynamic ו-F345RA xe-dynamic. שני הדגמים החדשים מציעים ביצועים דומים, אך שונים זה מזה בשיטת העיגון של המנוף לבסיסו ושיטת הסיבוב על צירו.
למנופים חדשים אלו יכולת הרמה מרביית של 33.4 טון/מטר ומפתח אופקי מרבי של 20.5 מ' כסטנדרט ו-26.7 מ' עם אופציית ההארכה ההידראולית. אצל פאסי מגדירים אותם כ"בעלי התכונות, היכולות והביצועים הטובים בקטגורייה" ומייעדים אותם להתקנה על משאיות בעלות 3 סרנים. יחס הגודל-משקל-ביצועים של מנופים חדשים אלו, יודגש עוד, מאפשר מזעור השטח והמקום שמערכת המנוף תופסת על גב המשאית, ובכך לפנות שטח נוסף לטובת המטען.

מנוף למשאית Fassi F345RA xe-dynamic

מנוף למשאית Fassi F345RA xe-dynamic

שני המנופים החדשים מוצעים עם מערכת הבקרה והשליטה של פאסי מדגם FX500, מנגנון הניהוג ההידראולי D850 ומערכת השליטה מרחוק RCH/RCS ובקרת היציבות FSC-S או H לבחירה, כולם מתוצרת היצרנית. ב-Fassi מציעים את שני דגמי המנופים החדשים עם מגוון אפשרויות התאמה אישית לפי צורכי הלקוח, בכלל זה בחירה בין כמה אופציות פרקים היושבים זה בתוך זה (עד 8 פרקים), מספר אופציות אורך כולל, הארכות שונות ועוד. יבואנית מנופי פאסי לארץ היא חברת קדם הנדסה ומנופים בע"מ מכפר סבא