זה הגרר שתרצו – לגרור ולהיגרר…

סדנה פולנית מסיבה מרצדס ספרינטר לגורר כלי רכב הכי סטייליסטי שתראו על הכביש

סדנת הרכב והמומחית במרכבים מיוחדים הפולנייה Kegger משיקה סדרה מוגבלת של מכוניות גרר על בסיס מרצדס ספרינטר. אלו כלי רכב המוצעים כמות שהם ללקוחות זריזים, על בסיס הספרינטר מן הסתם, כאשר הכמות מוגבלת ל-25 יחידות בלבד. מבחינת סדנת Kegger מדובר במחווה לרכב המסחרי המצליח שחגג בשנה שעברה (2020) יומולדת 25.

בל תתנו לעיצוב המוחצן והקרבי למראה להטעות אתכם; מדובר ברכב מקצועי שאמור לא להחסיר דבר ממפעילו, עם אפשרויות העמסה וקשירה נוחות, התאמה להובלת מכוניות ספורט ויוקרה נמוכות ללא חשש, עיגון בטוח, מקום לשפע ציוד וכלי עבודה, וכפי ניתן לראות – קבינה מפוארת בסגנון ספורטיבי. למעשה מותאמות מכוניות גרר אלו במיוחד להובלת מכוניות ספורט נמוכות, רגישות ויקרות, אך מן הסתם ניתן להוביל על ספרינטר מוסבת שזה כל רכב שמתאים מבחינת הממדים והמשל.

העיצוב מושפע רבות ממכוניות הפורמולה אחת של מרצדס, כולל מדבקות הספונסרים והצביעה. כמנוע נבחר לשרת ב-25 היחידות ש-Kegger מציעים המנוע החזק ביותר בהיצע הספרינטר: 3.0 ליטר V6 טורבו-דיזל עם 190 כ"ס ומומנט מרבי של כ-45 קג"מ. הכוח מועבר אל הסרן האחורי באמצעות תיבה אוטומטית עם 7 מהירויות. אה, ועוד דבר – המיתלים הם 'מיתלי אוויר' – לא משהו מקובל בכלי רכב מסוג זה.

כל החזית עוצבה מחדש, בפרט יחידת הפגוש והסבכה הקדמית ('גריל'), כונסי האוויר גדלו, החישוקים עשויים מאלומיניום וקוטרם 18". בתוך הקבינה המפוארת, כאמור, לא חסכו אנשי הסדנה הפולנית באלקנטרה ועור.

ומה המחיר? 125,000 יורו ליחידה. שווה או לא פחות רלוונטיים במחוזותינו, אך מי שירכוש רכב שכזה לבטח יזכה לתשומת הלב הראויה על כל כביש…