קלאסיקה אמריקאית מודל 2023

פטרבילט משיקה גרסה עדכנית למשאית הקלאסית שלה, לחובבי הכרום, הגודל, הרעש הנכון ונוסטלגיה

עולם המשאיות הולך ומתקדם ובשנים האחרונות חווה מהפיכה אמיתית עם מעבר הולך וגובר להינע חשמלי – נקי, שקט וללא פליטת מזהמים. לצד הקדמה המאפיינת גם את תחום המשאיות מתקיימת בארה"ב נישה ייחודית, קטנה אך עקבית ובועטת, של משאיות רטרו. משאיות המעוצבות כמו פעם, זכר לימים שרוב נהגי המשאיות היו גם הבעלים שלהן, המנועים היו ענקיים, רועשים וזוללי דלק, והניקל והכרום בהקו מכל פינה.

המצטרפת האחרונה אל היצע משאיות הרטרו המעוצבות כמו שמשאית אמריקאית זכורה לכולנו היא הפטרבילט (Peterbilt) New Model 589. משאית זו מחליפה את הפטרבילט 389X בהיצע וכקודמתה גם יורשתה היא הצהרה והומאז' למשאיות הקלאסיות מארה"ב.

ה-New Model 589 לא רק נראית משכנעת, היא גם מפוארת ומאובזרת בנדיבות ופונה לבעלי משאיות הנוהגים בהן בעצמם.

פטרבילט New Model 589 לצד השראה מ-1939

במשאית הזו הכל גדול ובולט: חופת המנוע העצומה, ה'גריל' הענקי בחזית, סוכך השמש הענק, מיכלי הדלק הבוהקים, האגזוזים המזכירים ארובות, יחידות הפנסים, מסנן האוויר המוכרם העצום, הפגוש הקדמי ועוד.

היצע המנועים מודרני לגמרי וכולל מנועי Paccar MX-13 או Cummins X15 עם 405 עד 510 כ"ס לבחירה, עם תיבות הילוכים ידניות, או חצי אוטומטיות לבחירה.

משאית זו מוצעת עם סרנים עד 10.35 טון מלפנים ועד 35.4 טון מאחור.

הפטרבילט New Model 589 מצטרפת לאינטרנשיונל LoneStar, לקנוורת' W900 ו-W990 על המלחמה על לב הנהג האמריקאי הפטריוט שרוצה להמשיך ולנהוג באגדת כביש בסגנון ה-Old School.