פורד F Super Duty חדש

פורד חושפת את הטנדר הגדול והקשוח שלה במהדורת 2023. המכירות יחלו בתחילת השנה

Ford Super-Duty F-250

לאחר חשיפת השברולט סילברדו HD משיקה גם פורד את הטנדר הגדול המעודכן שלה ל-2023, אך עם פחות עדכונים ושינויים; פורד חושפת את הטנדרים הגדולים החדשים שלה לשנת 2023 מסדרה F – פורד F-Series Super Duty עם העיצוב מעודכן, מנועים מעודכנים ועוד טכנולוגיה ואבזור בטיחותי.

Ford Super-Duty F-350 Lariat

4 מנועים בהיצע, כולם בתצורת V8: שני בנזין – 6.8 ו-7.3 ליטר, ושני דיזל – 6.7 ליטר סטנדרטי ו-6.7 ליטר מחוזק (High Outpot). מנוע ה-6.2 ליטר בנזין הוותיק כבר אינו מיוצר. בפורד לא מציינים בשלב זה, משום מה, נתוני הספק ומומנט, אץ מבטיחים "שיפור במומנט בסל"ד נמוך" בכל המנועים, בין היתר הודות למגדשי טורבו חדשים. כמו כן מאפשר הגדלת נפח השמן במנוע הרחבת טווח החלפות השמנים. כמו עם שברולט כך מציעה גם פורד תיבות הילוכים אוטומטיות חדשות כסטנדרט, עם 10 במקום 6 הילוכים.

Ford Super-Duty F-350 Lariat

בתחום הנוחות מציינים בפורד בולמי זעזועים חדשים שאמורים להבטיח שיפור בנחות הנסיעה בעיקר כאשר הרכב אינו עמוס. עיצוב הפנים לא עודכן משמעותית וכך גם עיצוב תא המטען שנותר די דומה למוכר, למעט מדרגה המעוצבת מחדש בפגוש האחורי, לטובת יפוס נוח יותר לארגז.

אחד השינויים הבולטים, תרתי משמע, בדגמי ה-F החדשים הוא בעיצוב החזית, כולל הסבכה הקדמית (ה'גריל') ויחידות הפנסים (LED). בפורד טוענים כי בעיצוב החלק הקדמי מוצע מיגון משופר לפנסים הממזער את הסיכוי בפני שבירה בתאונות ובמכות קלות.

Ford Super-Duty F-250

למי שנזקק ליכולות השטח אצל הטנדר הגדול שלו מוצעים גלגלים חדשים – מעתה עד לקוטר של 33 אינץ', מיגון גחון חדש ואטימה טובה יותר בפני חדירת בוץ ומים למערכות השונות. כאופציה מוצע דיפרנציאל אחורי ננעל אלקטרונית.

פורד יחלו לשווק את הטנדרים הגדולים המעודכנים שלהם "בתחילת 2023", ועד אז יפורסמו הפרטים החסרים, דוגמת הספק, מומנט וגם כושר גרירה ונשיאה.

יבואנית פורד לארץ היא חברת דלק מוטורס